Pages

Monday 4 March 2013

latihan pantun...

hyee blogg . .lame tak update ko yek ..ni aku ade citer sikit pasal tahap . .hehehe. . .

dah dua hari aku datang SMKA TAHAP . .  heee . .

seronok . .hari first aku segan . .so aku tak keluar kereta pon . .hahah . .tapi semalam . .aku keluar je. . lantak la diorang nak cakap apa . . hari ni diorang semua dah start bertanding . .dekat PPPTR . . heheh . .sekolah my sister tu . . .

aku suka sangat dengar KAMIL RASHIDI berpantun . . best sangat !so aku sempat la rakam sikit . .tapi part yang aku rakam tuh part yang dia tak berapa ingat sangat . .


ni lah video kamil tu . .

tak tahu lah macam mana diorang hari ni.....tapi diorang punye intro best !.aku siap suruh diorang buat untuk aku lagi sebab aku nak balik dah malam tadi. . hahah . . .comel sangat . .semangat . . hana dengan izaq ada ikut diorang . .so , tak risau sangat . . .insyaAllah boleh . . .hehehe . . .

oke lah . .aku pun nak mandi . .9.30 pagi satgi aku dah kene gerak pegi keje . . .

gudbye to my blogg . . .assalamualaikum . .

xoxo~lynamalieena

No comments:

Post a Comment