Pages

Saturday 20 April 2013

mycrushisrunfromme!

first of all . . . .assalamualaikum . .. 

lama dah dok ngarut kat sini . .  .hee ~

aku nak cite sal sorang budk nih . . .yes aku mengaku aku suka dia . .tapi tu dulu... .sekarang tak dah !
malah sekarang dia nak menjauhkan diri dia dari aku!

ape kenadengan semua orang ? ? ? i can't understand . . .! mungkin cara aku keterlaluan kot . . .tapi tak boleh ke dia tegur . . .peliss lahhhh . . . .

yang paling tak boleh blah !dia online lepastu offline chat ! what the damn shit  . .  . .ape  tu  . . . 
tak perlu ah sampai macam tu . . . . 

oke fine . . .kalau macam tuh yang kau nak . . . .buat lah ape kau nak buat. . . .jangan nakbuat sampai aku block kau ehh . .  . .sekali aku dah block . .selama lamanya aku block . . . memang aku takkan unblock dah . . . 

GO RUN FAR AWAY FROM ME !!!!!! FOREVER ! DONT BOTHER ME !DONT DISTURB ME !

I HATE YOU GUY FOR THE FIRST TIME TILL FOREVER !

1 comment:

  1. takpe . you boleh doakan dye :) hihihihi . Hana tu biasa laaa dye . sabar je amalina . bila sabar . bende yang awak terfikir pun boleh awk dapat . :)

    ReplyDelete